Triple H: A WWE Raw kevesebb reklámidőt kap a Netflixen, legalábbis egyelőre

Triple H szerint ez kezelhetőbbé válik az adás a reklámszünetektől.

A WWE Raw január 6-án debütál a Netflixen, de továbbra is sok kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogyan fog működni a műsor a streaming platformon. Többek között a rajongók kíváncsiak arra, hogyan lesznek jelen a reklámszünetek a műsor során.

A The Press Box műsorban a WWE tartalomért felelős vezetőjét, Triple H-t megkérdezték, mi volt a WWE és a Netflix elképzelése a reklámokkal kapcsolatban a WWE Raw streaming közvetítései során.

„Nézd, [nevet], az én tippem szerint az ő oldalukról nézve ebben a pénz is benne van. Sok pénzt fizetnek nekünk. Ők is azért vannak az üzletben, hogy pénzt keressenek, így muszáj reklámidőt biztosítaniuk, és megpróbálnak eladni dolgokat, még akkor is, ha ez egy előfizetéses szolgáltatás. Persze más tényezők is közrejátszanak náluk.

Számunkra ez bizonyos mértékig egy érdekes helyzet. Néha azt mondják nekünk, bármi legyen is az oka, hogy „Hé, az egész első óra reklámmentes lehet.” Tudom, hogy senki, aki nézi a műsort, hacsak nem dolgozik televíziózásban, nem fogja megérteni ezt, mert hallják és azt gondolják: „Ez a lehető legnevetségesebb dolog.”

A reklámmentes élő televíziózás hihetetlenül nehéz. Az emberek ezt nem értik. Egy meccs végével ki kell őket vinni az arénából, át kell menni a kulisszák mögé, át kell váltani valami másra, minden egyes dologra készen kell állni valós időben, abban a pillanatban. Ha valami elromlik, ha valaki megsérül, nincs hová menni. Nincs reklám, amire váltani lehet. Nincs „Hé, menjünk erre.” Csak bizonyos számú backstage szegmenset lehet megmutatni. Ha nem állnak készen, és valami történik, akkor ki kell menni a ringbe, és ha senki nincs készen, akkor azt mondjuk: „Rendben, csak futtassunk egy összeállítást vagy valamit.”

Ez hihetetlenül nehéz. Szóval, hogy ezek a szünetek valamilyen mértékig jelen vannak, az segítséget jelent. Kevesebb reklámidő lesz. Kezelhetőbbé válik, legalábbis egyelőre. Bármi változhat, de legalábbis egyelőre.

Úgy gondolom, hogy ez számunkra is egy folyamat lesz. A formátum itt kissé más. Az, ahogyan dolgozunk a dolgokkal, kissé eltér, szóval kell egy kis idő, hogy kényelmesebbé váljon, és simán tudjunk be- és kilépni mindenből, és oda jussunk, ahová kell. De úgy gondolom, ez jobb élményt fog nyújtani az emberek számára.

Ez egyszerűen része annak, amit csinálunk. Mindig nevetek, amikor az emberek azt mondják: „Ezen a héten annyi reklám volt.” Nos, pontosan ugyanannyi reklám volt, mint a múlt héten. Esetleg elismerem, hogy nem végeztünk olyan jó munkát az idő menedzselésében a reklámok között, de ugyanannyi reklám volt. Semmit sem változtattunk. A formátum ugyanaz" – mondta Triple H.

 

Previous
Previous

Triple H: Sérülések és betegségek miatt kellett változtatni a SmackDown-on

Next
Next

Drew McIntyre: "Nem gondoltam volna, hogy egyszer azt mondom: 'Nem érdekel a világbajnoki cím'"